۷ پاسخ

من تو بغلم قشنگ می فهمیدم دستم زیر بدنش بود، در حال شیر خوردن....😂

منم اولش این طور بود هی کم میشه به مرور
۲ تا متخصص بردم
به دکتر می گفتم این مشکل روده داره فکر کنم🤣
همشون گفتن عادیه تازه به شدت هم خوبه واسشون روزای اول عیبی نداره

عزیزم طبیعی هست اینجا هیچ کسی به اندازه دکتر کودک شما سواد کافی نداره ولی تجربه دارن و منم بچه هام اینطور بودن از اونجا شیر میخورد یه دقیقه بعد پی پی میکرد نگران نباش و حساس نشو .‌‌.‌‌

طبیعیه تازه پنج روزشه

اولاش دفعات پی پی زیاده طبیعیه

درسته . نوزاد ممکنه به تعداد دفعات شیر میخوره دفع داشته باشه تا هفته ای یکبار که طبیعی هست

بنظرم دکترش عوض کن

سوال های مرتبط