من تو بغلم قشنگ می فهمیدم دستم زیر بدنش بود، در حال شیر خوردن....😂
منم اولش این طور بود هی کم میشه به مرور
۲ تا متخصص بردم
به دکتر می گفتم این مشکل روده داره فکر کنم🤣
همشون گفتن عادیه تازه به شدت هم خوبه واسشون روزای اول عیبی نداره
عزیزم طبیعی هست اینجا هیچ کسی به اندازه دکتر کودک شما سواد کافی نداره ولی تجربه دارن و منم بچه هام اینطور بودن از اونجا شیر میخورد یه دقیقه بعد پی پی میکرد نگران نباش و حساس نشو ..
طبیعیه تازه پنج روزشه
اولاش دفعات پی پی زیاده طبیعیه
درسته . نوزاد ممکنه به تعداد دفعات شیر میخوره دفع داشته باشه تا هفته ای یکبار که طبیعی هست
بنظرم دکترش عوض کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.