سلام مامانا💙
باز کردن سرکلاژ درد داره؟چطوریه بی حسی میزنن؟

۳ پاسخ

نه بیحسی نمیزنن یکم اذیت میشی و دردش قابل تحمله
درحد چند ثانیه مثل درد پریود هست ولی سریع خوب میشه دردش

ن بی حسی نداره دردش درحد یک آخ گفتن سریع تمومه

نه همینجوری

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی