۱۰ پاسخ

ای جوووونم 🥺 خدا قوت عزییییزم 💋

دقیقا منم فقط مامانم میتونه ارومش کنه و بخوابونش
یعنی از خودم و مادری کردنم زورم گرفته
اصلا نمیتونم یه روز کامل بگم از پسش براومدم
اخرش چی یعنی تا اخر یکی میتونه همش دربست منو و بچم باشه؟
بخدا که خستم

منم‌توشرایط شماهم دقیقا حالم ازخودم بهم میخوره بااین شرایط که بچه ای خواهرمومن بزرگ کردم تاتوبچه ای خودم موندم

بچه اول همینه
مم الان مشغول سومی ام استاد شدم...

منم بعد چهلش اومدم خونم تتها نگه میدارم

منم مثل شما بودم ولی تا چند روز باهاش تنها نباشی راه نمیوفتی ، دو سه شب تحمل کن بعد میبینی هیچکس مثل خودت بچتو آروم نمیکنه

من۲۲روز خونه اقام بودم الان۲۹روزمه
روز۲۳ام امدم خونمون هلاک شدم بااینکع مادرشوهرم ناهاز وشام میپزه ومیاره

نگران نباش تا ی مدت همینجوریه من پسرم سه ماهشه تازه کم کم قلقلش داره دستم میاد.تنهام بغل باباشم اروم نمیشه اصلا منم مجبورم دست تنها نگهش دارم.اینام میگذره عزیزم اصلا ناراحت نباش

یاد میگیرید بچه اول همون طور

خدا خواهرتون حفظ کنه براتون

سوال های مرتبط

مامان بنیتای من🥰 مامان بنیتای من🥰 ۱۲ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان 🌜ماهان🌛 مامان 🌜ماهان🌛 ۱۰ ماهگی