من بجز نگاه کردن دستمم میبرم سمت بینی بازم خیالم راحت نشه یه تکون ریز میدم که تکون بخوره 😑😑😅😅
منم همین طور ام
بند انگشتمو خیس میکنم میگیرم جلو بینیش😐
به نام خدا
من یک مادرم
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
من نبضشم چک میکنم😄😄😄😄
ماه های اول اره ولی الان دیگه اوکی شدم مگر اینکه خوابش طولانی بشه چکش میکنم
نه تنها نیستی منم دیوونم😂
من اول نگاش میکنم بعد برا اینکه مطمعن بشم ی بوس ازش میکنم واکنش نشون بده دیکه خیالم راحت میشه😍🤣
نه منم میشینم نگاش میکنم بعضی وقتا هم یه دستمال کاغذی میارم میزارم جلو بینیش ببینم میتونه نفس بکشه....واقعا مادر بودن عجیبه😥
من لباشم انگولک میکنم تکون بده😅
منمممممممم🤭😑
در حال چک کردن بودم تاپیکتو دیدم🤣🤣🤣🥰🥰مادریم دیگه🥹🥹
منم مثل شما هستم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.