۱۲ پاسخ

من بجز نگاه کردن دستمم میبرم سمت بینی بازم خیالم راحت نشه یه تکون ریز میدم که تکون بخوره 😑😑😅😅

منم همین طور ام

بند انگشتمو خیس میکنم میگیرم جلو بینیش😐
به نام خدا
من یک مادرم
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من نبضشم چک میکنم😄😄😄😄

ماه های اول اره ولی الان دیگه اوکی شدم مگر اینکه خوابش طولانی بشه چکش میکنم

نه تنها نیستی منم دیوونم😂

من اول نگاش میکنم بعد برا اینکه مطمعن بشم ی بوس ازش میکنم واکنش نشون بده دیکه خیالم راحت میشه😍🤣

نه منم میشینم نگاش میکنم بعضی وقتا هم یه دستمال کاغذی میارم میزارم جلو بینیش ببینم میتونه نفس بکشه....واقعا مادر بودن عجیبه😥

من لباشم انگولک میکنم تکون بده😅

منمممممممم🤭😑

در حال چک کردن بودم تاپیکتو دیدم🤣🤣🤣🥰🥰مادریم دیگه🥹🥹

منم مثل شما هستم😐

سوال های مرتبط