۱۲ پاسخ

خیلی سخته ،نفس هم دیروز از ۶ صبح تا ۱۰ همش جیغ میزد….تا خوابش میبرد دوباره میپرید گریه میکرد …بچم دلش درد میکرد اصلا نمیدونستم باید چیکار کنم😰😓

از چن روزگی کولیک شروع میشه مگه؟

با گریه واسترس شما بدتر میشه سعی کنین آرامش خودتونو حفظ کنین رفته رفته کولیک خودشو نشون میده تا ۴ ماه اینا اوجش هس بعد رفته رفته بهتر میشه

وای دختر منم همین طور دیشب انقد جیغ زد انقد جیغ زد اصن ساکت نمیشد دبگ نمبدونستم چ‌ قطره ای بهش بدم ی ذره صدای سشوار گذاشتم دلشو مالیدم ساکت شد باز شروع کرد دیگ یهو شیر دادم خورد خابید نفهمیدم دل درده گشنه بود همه چی باهم قاطی بودا

اتفاقا ی‌ک ماه تا دوماه نیم اوج دل درد بچه ها هست این ک خودش کش وقوس میده به عقب درد کولیکی.بهترین کار ماساژ دل و صدای سشوار هست قطره دل دردم‌بهش بده تقریبا یکی دوساعت درد شدید هست متاسفانه

پسر من هم آروم بود ۱ شب یهو اینطوری به خودش پیچید و جیغ و گریه، کولیک هم نبود، دل درد بود که همه بچه ها میگیرن
مامانم با روغن زیتون زیر شکمش ماساژ داد
۲ قطره ریخت توی نافش
شکمش کار کرد راحت شد
بعد بردم دکتر گفت وقتی دل درد داره قطره کولیکز بهش بده
الان وقتی میبینم میپیچه به خودش
قطره میدم و ماساژ
پاهاش هم ورزش میدم نفخش بره

بده باباش آروم میشه

صددرصد کولیک🥲

کولیکه لعنتی
و رفلاکس پنهان
برودکتر بهش دارو میده علاوه بر اون شبا شکمشو ماساژ بده با سشوار گرم کن که بچه با صدای سشوارم خوابش میبره

نگران نکن خودتو منم پریروز پسرم اینجوری شد بود همش گریه کردم
وقتی بردمش دکتر گفت گریه من بدتر اون و اذیت میکرد میگفت فهمیده من دست و پام و گم کردم بی قرارم اونم بدتر میشد
احتمالن همون کولیک منم ازش وحشت داشتم ولی پسرم الان خفیفشو داره
جوریه ک ی موقعه هایی چنان جیغی میزن ک قرمز میشه
هعی خودشو کش و قوس میده پاهاش و جمع میکنه تو شکمش تا دردش مثلن اروم بشه
دکتر پسرم میگفت فقط عصر ب عصر حمومش کن بدنشو روغن بزن باد معدشو دفع کن بزار اروم بشه

احتمالا کولیکه

ساناز تاپیک منو بخون

سوال های مرتبط