واسه بچه های شمارم اینجوریه؟
بخاطر چیه

تصویر
۶ پاسخ

پسرم اینطوره رفلاکس داره

دختر منم اینجوری دکترش گفت بخاطر رفلاکسه

اره مال منم همینه نمی‌دونم چرا

به خاطر رفلاکسه
بیشترشون همینجورین

عزیزم من بیشتر بچه هایی که که دیدم همینجوری بود

آره،از یک ماهگی تا الان 😂😭

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهدیار👶💙 مامان مهدیار👶💙 ۵ ماهگی