خانما برای پهلو ب پهلو شدن موقه خواب باید بشینیم؟

۹ پاسخ

وویی من صدبار میچرخم اگه بنا باشه بشینم که نخوابم سنگین ترم

من بلند میشم میچرخم

نه من از دکترمم پرسیدم گفت
فقط اروم و با احتیاط باید بچرخی
ادم بخواد بشینه و بچرخه که یکی مث من شب تا صبح فقط باید بشینم از بس پهلو به پهلو میشم

من نه. اروم میچرخم
همینطوریش شبا بدخوابم اگه پاشم بشینم که دیگه خواب نمیبره

من اره از همون هفته های پایین عادت کردم بلند میشم

به هفته تو نه لازم نیست
پاهاتون جمع کن تو شکمت یواش برگرد

آره برای اینکه بند ناف دور گردن بچه نپیچه من ارهمین الان اینجوری پهلو به پهلو میشم ولی دکترم بهم گفت از هفته ۲۴ به بعد که جثه بچه بزرگتر میشه این موضوع خیلی مهمه و باید رعایت کنم

نه من نمیشینم اما آروم میچرخم

نه عزیزم
باید خیلی آروم بچرخی

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهی مامان ماهی هفته سی‌ونهم بارداری