اره عزیرم.. ولی باید از همون اوایل ابن کارو میکردی.. الانم دیر نیست حتما باید بشینی بعد پهلو دبگه بخوابی
من که اصلا نمیشینم😐اول به پشت میشم بعد آروم میچرخم
ن بابا من ک از اول آروم میام ب وسط بعدش بر میگردم ب پهلو بعدی نیاز نیست بشینی اصلا هم خودت هم بچه ادیت میشین باعث میشه بچه هعی بیدار بشه
نه بابا یکم وسط مکث کن بعد برو پهلو چپ یا راست
والا من الانم نمیتونم بشینم برای پهلو به پهلو شدن فقط اروم میچرخم
من نمیشینم، میام وسط یکم مکث میکنم بعد اروم میچرخم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.