نگران نباش عزیزم شروع میشه🤣منم مثل تو توی ۶هفته میگفتم خداروشکر من عین خیالم نمیاد به جایی رسیدم گریه میکردم هم تهوع هم درد هم استفراغ هم سرگیجه
کم کم شروع میشه
وااااای خوش ب حالت من دیگه دارم میمیرم از تهوع و بی حالی بخدا
عجله نکن عزیزم فقط دعا کن حالت تهوع نداشته باشی
خدارو شکر کن از ۹ هفته ببین
عین من.حس میکنم باردار نیستم الکی گقتن بارداری.شما رفتید سونو قلب
اگه حالت تهوع داشته باشین .خستگی داشته باشین گلایه میکنید حالاکه علائم نداری برو ازبارداری لذت ببر
تو بنده برگزیده خدایی من دارم میمیرم از تهوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.