۵ پاسخ

نه اضافه شیره

بعضی وقتا باشه مشکلی نداره دائمی نباشه فقط

عزیزم زود به زود بهش شیر میدی...به منم میگفتن طبیعیه...ولی به مرور شد رفلاکس

نه طبیعیه فقط اروغش بگیره

بچه منم همینه بردم دکتر گوفت طبیعی

سوال های مرتبط