همه میگن نگه دار ولی من میگم بفروش بره چون ۴ ۵ سال دیگه کهنه میشه
آبجی من سفلون پیچ کرده بود گذاشته بود انباری ۵ سال کلا پارچش لک شده بود اسکلتش فقط سالم بود
خدا برات نگه داره
مارکش چیه بزن دیجی کالا ببین الان چنده یکم ازش کم کنی چون میگی فقط یبار استفاده کردی مثلا ۱۵ تومن بود شما ۱۲ بده
برش دار قطعاً یه موقعه ای بچه دار میشی جا هم نداری یه جا هرطور شده جاش کن
برا بچه دومی باید ۱۰۰ میلیون بدی با این قیمتا
اینهمه ۲ماه پیش قیمت کردم ۱۵تومنه عزیزم البته الان گرون ترم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.