دوستان ورم و نفخ معده راهی داره یا باید تحملش کرد تا زایمان؟

۴ پاسخ

منم خیلی نفخ دارم
ولی سعی می کنم اب زیاد بخورم
هر روز حتما یه سری خوراکی های ملین بخورم مثل کیوی، زیتون، انجیر خیس شده و...
تا اونجایی هم که می تونم مصرف خوراکی های نفاخ را کنترل می کنم
بهترم...ولی خب هست

عرق نعناع بخور با فاموتیدین ۴۰من خودم با اجازه ی دکترم میخورم ،اثر کرده

چیز خاصی هم مصرف میکردین
۲ روزی هست دارو دکتر میخورم

مال من رفتم تو 7 ماه درست شد
ینی هر ماه یه چیزی اذیتت میکنه 6 ماهگی نفخ بود 7 اسهال الانم ک تو 9 ام یبوست 🥲

سوال های مرتبط