جای خوب بری احتمال درست میدن معمولا .. اگرم صددرصد میخای متوجه شی زودتر از انومالی ، اول هفته ۱۵ دیگه کاملا مشخصه جنسیت
معمولا احتمال میدن بیشتر مواقع هم درسته
من 12هفته ودو روز بودم
دکترم قطعا گفت دختره
دکتراحسان یزدان پناه شیرازهست
قطعیش برای ۱۸ هفته س
انتی فقط حدس میزنن که اصلا قطعی نیس
دقیقا ترینش سلفری بده نشون میده ۹۹درصد
معمولا تشخیص درسته تردست دقیق میگه
دقیقا منم میشم 12هفته و6روز چهارشنبه نوبت ان تی دارم برام دعا کنید
اگه سل فری بدی معلوم میشه وگرنه ان تی احتمال میدن فقط
میشه ولی احتمالی
نمیشه اعتماد کرد صددرصد
بسلامتی گلم...اگه الان حدس نزد ۱۸ هفته میگه
ان تی قطعی نیست ولی در 99درصد مواقع درست حدس میزنن
ایشالا هرچی هست سلامت باشه قشنگم برای منم دعا کن من هفته دیگه سونوآن تی دارم همه چی خوب پیش بره برام انشاله..
الهی آمین.
راستی نسبت به اوایل بارداری وزنتون اضافه شده یا نه؟ چون با من هم زمان هستید میپرسم، ببینم زیاد چاق شدم یا اصولیه
داخل شهر ما یه سنوگرافی هست به نام شیروی دو هفته یک بار میاد مطب خودش که باشه ۱۲هفته ۲روز که بری صدرصد درست میگه مال من هرکارییبیییییی کردیم پاشو باز نکرد بقیه همه سنو انتی صدرصد بهشون میگفت
اگه پیش تردست بری برات میگه جنسیت رو
من خودم دوتاپسرم تو11هفته مشخص شد گفت پسره دستگاه پیشرفته باشه قبلشم شیرینی بخورین
منم دوشنبه میرم، طبق تاریخ آخرین پریود ۱۲ هفته و ۴ روز میشم اونروز.
اصولاً احتمال میدن نه قطعی، ولی بیشتر مواقع هم احتمالشون درسته
منم همین اخرا ۱۲ بودم رفتم خدس دکترم درست بود و خب بنظرم به همکاری نی نی هم بستگی داره ایشالا که حدس درست بزنه برات دکتر عکسشم بزار اینجا دکترای اینجام تشخیصاشون خوبه😁
جاریم دیروزرفته سونو13هفته احتمال داده فقط پسره
انشالله که سلامتع و جنسیت دلخواهته
میشه جای خوب برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.