۵ پاسخ

من ۱۴ هفته رفتم دقیق گفت
باید جای خوب بری

بایدبری آنومالی فک‌کنم از۱۸هفته شروع میشه.مگه الکی هردقیقه بری سونو.موقعت دکترت برات مینویسه

آره جونم کامل مشخص میشه برو سونو بگو سونو وضعیت جنین و جنسیت میخوام دکتر نوشتن هم نیاز نیس همینجوری بری انجام میدن منم جنسیت دخترمو هم هفته ی تو بودم فهمیدم

آره الان قشنگ مشخص میشه همون برو سونو بگو می‌خوام جنسیت رو بفهمم

ن واسه من دکترم تو مطب گفت بهم

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری