حالا جل جل که خوبه
من یه بار به یکی از اقوام تهرانی مون ،توپ بچش بی باد شده بود ، گفتم بذار تو انباری بگردیم ناسوس و پیدا کنیم
گفت یا خدا چی؟!! 🤣🤣🤣🤣 گفتم همون تلمبه
کخ و میلان و کُلاج و کلپسه و اینا که دیگه هیچی 🤭🤣🤣🤣
سیر میشه؟
آروغه عزیزن دختر منم اینطور بیشتر تکونش موقع خواب واسه اینه
دخترمنم همینه رفلاکسیااینن
شکمشه
کولیک بش بده پدیا بست کولیک هر ۸ساعت۵قطره
بچه منم ی سره تا صب تو خوابو بیداریه
بنازومت همشهری ک جل جل مگی😂😂
فهمیدم که تو ام مثل مو خراسانی هستی برا شوخی پرسیدم بچه منم خیلی جول جول میکنه انگار کک تو پاچشه 😂😂😂
فقط جل جل د خوب اومدی
یا آروغ داره یا رفلاکس
آروغ داره... یا طوری ک گذاشتی بخوابه رو دوست نداره خودش اینقد تکون میخوره تا جای درستش پیدا کنه
یعنی زیاد تکون میخوره؟
ریفلاکس نداره؟
شاید آروغ داره، شاید پوشک و کثیف کرده ، ولی بیشتر احتمال آروغ داشتنه
جل جل یعنی چی
جل جل چیه باز ؟؟؟؟خخخخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.