۸ پاسخ

سلام شیاف گلیسرین بزار

واااای ممنون از همگی همین شیاف گلیسیرین گذاشتم کمتر از یک دقیقه جواب داد ،خدایا شکرت🙏😂

سعی کن ملین که میخوری اگه مشکلی نداری یکم راه برو بعدش فعالیت کنی به حرکات روده هات کمک کردی عزیزم راحت تر دفع میکنی

سر خود شیاف نزارید با دکتر مشورت کنید
هندونه و طالبی زیاد بخور و خیلی راه برو
تخم شربتی بخور
پنیر نخور چون باعث یبوست هست

شربت ملین لاکتولوز بخورین یکی دو لیوان آب ولرم هم از روش بخورین .اگه بازم نتونستین برین سرویس شیاف گلیسرین هم میتونین استفاده کنین
من خودم چدماه درگیر یبوست شده بودم دستور دکتر این بود واسم

آلو و سبزیجات زیاد
آب هویج

وای منم هیمنطور ی جوری دلپیچه‌دارم که از درد اومدم بیمارستان

شربت لاکسی ژل

سوال های مرتبط