نان سنگینه نده گلم
نان یکم سنگین برا نوزاد
اخی عزیزم نی نی دوماهشه ، باردار هستی؟سخت نیس؟
کم کم بهتر میشه اوایل نوزاد هنوز بلد نیست دفع داشته باشه ، یبوست شدید نداره که؟
کلن شیرخشک همینه من برادرزاده هام معدشون نابود شد کار به آندوسکوپی کشید مخصوصا شیر نان....هضم شیرخشک سخته...اگر شیر داشتی خودت بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.