۵ پاسخ

نان سنگینه نده گلم

نان یکم سنگین برا نوزاد

اخی عزیزم نی نی دوماهشه ، باردار هستی؟سخت نیس؟

کم کم بهتر میشه اوایل نوزاد هنوز بلد نیست دفع داشته باشه ، یبوست شدید نداره که؟

کلن شیرخشک همینه من برادرزاده هام معدشون نابود شد کار به آندوسکوپی کشید مخصوصا شیر نان....هضم شیرخشک سخته...اگر شیر داشتی خودت بهش بده

سوال های مرتبط