۸ پاسخ

سرشیشه اوکی هست سوراخش بزرگ نشده نگاه کن اگه اینطوریه باید سرشیشه رو عوض کنی

شایدگلوش درد میکنه عفونت کرده عزیزم

احتمال داره یابرفک زده دهانش..یا گلوش عفونت داره..ایکه گریه نداره عزیزم بررسی کن ببین دلیلش چیه ..

شاید گلوش درد میکنه

زبونش پرفک زده حتما

ببین گوشش درد نمیکنه

عزیزم نگاه کن بببین دهنش برفک نزده
؟؟؟

ببخشید چندماهشه عزیز بار حامله شدین؟

سوال های مرتبط

مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۳ ماهگی
یعنی بخدا دارم دیوونه میشم...دیشب خیلی یهویی مجبور شدیم خونه مامانم بمونیم...بعد من حلما رو از شیر گرفتم حدود دو سه روزی کار داشتم پیش مامانم بود مامانم براش شیشه شیر خریده بود داخلش برات نبات داغ درست میکرد شبا تو خواب نق میزد بهش میداد و روزا هم داخلش ابمیوه و شیر و چایی میداد...وقتی رفتم خونه خودم یشب ندادمش خیلی گریه کرد مامانم گفت بهش بدههه گناه داره بزرگ بشه خودش دیگه نمیخوره...الان ماه دیگه میشه ۳ سالش چون شیشه شیرش نبود از ساعت ۴ داره گریه میکنه بهونه میگیره... همه رو از خواب بیدار کرد...تا خالش پاشد رفت از داروخونه براش اورد یکم نعنا داغ براش درست کردم همین الان خورد خوابید😑 هرکار کردم تو لیوان یا قمقمه نخورد...فقط گریه میکرد..
یبار از سینه گرفتمش یبارم الان باید از شیشه شیر بگیرمش فقط بخاطر دلسوزی الکی مامانم😢
شما یوقت این اشتباه رو نکنین ...دختر من اصلا شیشه شیری نبود از بعد اینکه از شیر گرفتمش مامانم براش رفت شیشه شیر خرید...خودم بیدار میشد شبا بهش اب میدادم یا بغلش میکردم میخوابید الان عادت کرده تو همون شیشه شیر باید نعناداغ یا اب بخوره