۸ پاسخ

عزیزم شما تو بارداری متفورمین میخوردی؟؟

خوش بحالت خوش بحالت بخوابید بابا.چرا بیدارش میکنی؟
بچه ی من خواب نداره منم تا نخوابم شیر ندارم شیر خودمم میدم نمیدونم چکار کنم؟

دکتر بچه من میگه ک از ۴۰ روز ب بعد از ساعت ۱۲ تا ۸صبح اگ نوزاد دوبار شیر بخوره کافیه پس اگ خودش پا میشه بیدارش نکن بزار خودش بیدار شه

نه عزیزم بذار خودش بیدار شه
هم خوابش تنظیم میشه هم هورمون رشد توی خواب بهتر ترشح میشه بذار بخوابه

ایجور بچت بدخواب میکنی فقط وزن نمیگیره

اشتباه میکنی بعد 40 روز بزار شب کامل بخوابه خودش گرسنش باشه بیدار میشه دیگه قندش نمیفته

خوشبحالت دختر من ۱ساعت ۱ساعت بیدار میشه

بنظر من بزار خودش بیدار بشه

سوال های مرتبط