لیموناددد میشه بخورم؟🫡

#بارداری#زایمان#تایپیک#فرزنداوری

تصویر
۶ پاسخ

خوردی تموم شده دگ

بخور ولی مثل من نکن من زیاد خوردم الان قند دارم

بخور یکم اشکال نداره
دلم خاست

نخوری بهتره

بله نوش جان
ولی در کل نوشیدنی های گاز دار ممکنه اذیتت کنه
قند مصنوعی ام خیلی نخور
ولی در این حد اشکال نداره

چیزای گاز داره بهتره نخوری

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته دوازدهم بارداری