خانمامیشه شیاف وایستاده بزارم؟

#بارداری#زایمان#تایپیک#فرزنداوری

۴ پاسخ

ادم ایستاده تمرکز بیشتری داره 😂🥲
بعد بعدش بخواب سریع

اره ایستاده راحتترم من😂🤦🏻‍♀️تازه به این نتیجه رسیدم،میزنم و سریع میخوابم

مگ ميشه😂😂
من ميشينم طور ديگع نميره بعدشم بايد بخوابي جذب شه

بخوابی بهتره حتی بعدش فعالیت نداشته باش واسه همین میگن قبل خواب

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته سیزدهم بارداری