عزیزم چون کمکی داری تواناییاتو دست کم گرفتی، اگه بیای به جمع ماهایی که از همون روزهای اول تک و تنها همه چیزو باهم هندل کردیم از خونه داری بگیر تا کارهای بچه، اونوقت میدیدی تنبل نیستی فقط پشتیبانایی رو داشتی که دلت بهشون گرم بود
سلام عزیزم منم تا دوماهگی پسرم همین حسو داشتم نمیدونم تنبلی بود یا احساس ترس که نکنه نتونم هم کار کنم هم بچه داری با اینکه خانواده خودم و همسرم هوامو داشتن تو آشپزی و نگهداری بچه و ... ولی بلاخره تا کی باید منتظرشون میموندم ؟
بالاخره این سختیو به خودم دادم و بلند شدم یه دوروز امتحانی کار کردم دیدم من خیلی قویم و اعتماد به نفسم بالارفت که هم میتونم بچه داری کنم هم کارای خونه
آدم رفته رفته دستش میاد نگران نباش☺️
خودتو به چالش بکش و انگیزه کار به خودت بده مثلا کاری که دوست داری رو انجام بده مثل پختن یه کیک ساده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.