۲ پاسخ

عزیزم چون کمکی داری تواناییاتو دست کم گرفتی، اگه بیای به جمع ماهایی که از همون روزهای اول تک و تنها همه چیزو باهم هندل کردیم از خونه داری بگیر تا کارهای بچه، اونوقت میدیدی تنبل نیستی فقط پشتیبانایی رو داشتی که دلت بهشون گرم بود

سلام عزیزم منم تا دوماهگی پسرم همین حسو داشتم نمیدونم تنبلی بود یا احساس ترس که نکنه نتونم هم کار کنم هم بچه داری با اینکه خانواده خودم و همسرم هوامو داشتن تو آشپزی و نگهداری بچه و ... ولی بلاخره تا کی باید منتظرشون میموندم ؟
بالاخره این سختیو به خودم دادم و بلند شدم یه دوروز امتحانی کار کردم دیدم من خیلی قویم و اعتماد به نفسم بالارفت که هم میتونم بچه داری کنم هم کارای خونه
آدم رفته رفته دستش میاد نگران نباش☺️
خودتو به چالش بکش و انگیزه کار به خودت بده مثلا کاری که دوست داری رو انجام بده مثل پختن یه کیک ساده

سوال های مرتبط

مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان مهربون مامان مهربون ۷ ماهگی
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا ۹ ماهگی