عزیزای دل من خیلی ترشح چسبناک زرد رنگ دارم ازچیه؟؟؟عفونتم ندارم

۱ پاسخ

من از اول بار آری تا الان دارم دکتر گفت طبیعیه اگه سوزش خارش نداری

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی