۷ پاسخ

چیزی خود سر نخور برو زایشگاه طرف قرارداد بادکترت زنگ میزنن دکترت میگه چیکار کنی

زنگ بزن ۴۰۳۰کمکت میکنه خود سر کاری نکن

آره فکر کنم باید روزی یکی سفکسیم ۴۰۰بخوری

سلام عزیزم
میگم عزیزم شما تو سراب سیسمونی فروشی که تخت کمد بفروشه میشناسید؟

برو زایشگاه بگو زنگ بزنن دکتر یا خودشون یه چیزی بنویسن

عفونتت زیاده

اصولا دکتر سفکسیم میده عزیزم روزی یکی

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی