سلام کسی توی هفته من رفته سونو رشد؟

۷ پاسخ

اره من رفتم ۱۲۴۰ بود دکتر گقت یکم کمه.

بله من رفتم

پس اوکیه منم هفته جدید برم

بچه ها هرکی رفته بگه وزن بچرو من ۲۶هفته رفتم چکاب وزنش۷۹۳گرم بامثبت منفی ۱۱۹ گرم بود بهم گفت کمه

بله من ۲۸ هفته و ۲ روز رفته بودم

اره من رفته بودم

آره من ۲۷ هفته ۴ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۷ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری