هر دو ساعت سه تا قاشق مربا خوری
هر چقدر بخوره
هروقت غذا بدم یکم آبم با لیوان میدمش البته میخام لیوان نی دار بخرمش تازه یاد گرفته با نی میخوره 😁😁😁😁😁
زیاد بهش میدم چون هم هوا گرمه همم ک عرق زیاد میکنه
با لیوان میدم نمیدونم چقدر میخوره
بیشتر بعداز غذا بهش اب میدم
هر چقد بخواد
البته ۶ ماهش ک بود خیلی کمتر میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.