واقعا ۲۵۰۰واسه پستونک زیاده بچه ک پستونک بگیره چه فرقی میکنه ارزونو گرونش . شما بچتون ۵ماهشه الان پستونک میگیره بهش بدید ؟
خیلی گرون حساب کرده من دیروز خریدم ۱۵۰۰ همین ۶ تا ۱۸ ماه رو ، البته شهر با شهر هم فرق میکنه
چ فرقی دارن با اون یکی ها
1900تازه خریدیم
من تا الان سایز ۰تا ۶ بود بعد ۱۷۰۰ از اسنپ خریدیم سایز ۶ماه تا ۱ سال بچم نمیگیردش😐😐😐 تو گرفت بچت؟
ببین به نظرم بازش نکن دختر من عوق زد نخورد همینو
چون بزرگ بود
دوباره رفتم ۰ تا ۶ ماه اونت خریدم براش
۶ماه به بعد اصلا خوب نیست دیگه پستونک بدی به بچه
دیروز یدونه خریدیم۹۰۰😐😂دوماه پیش۷۰۰ بودا
من اول اونت میخریدم
الان بی بی لند ۱۰۵ تومن
۲۵۰۰
من خریدم دونه ای ۹۰۰ سایز ۶ تا ۱۸
تقریبا دوته ایی۹۰۰ اینا شدع
من یکی پیش بهم گف 1250نخریدم همون بیبیلند طرح اونت خریدم ولی نگرف فروشنده گف اینو نگیره اونتم نمیگیره خرج الکی نکن منم نخریدم
من بی بی لند از داروخونه میگیرم ۲۰۰ واقعا ۲۵۰۰ زیاده بنظرم🫠
۰ تا ۶
۱۸۹۰ گرفته بودم🫠
پارسال تقریبا شش ماه پیش یکونیم بود
۱میلیون ۱۷۰ دیروز یه اقا اومد از سیسمونی خرید و رفت
چراانقد زیاد خب بیبی لند هم سر بادومی داره مثل همن دقیقا
منم ۲۵۰۰ گرفتم
وای منم باید بگیرم 🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.