سلام دوستان
میکم توی ۶هفته و۳روزخوبه برم سونو

۴ پاسخ

یه چند روزی رو صبر کن عزیزم بزار ۷هفته و ۲روز مثلا برو...

من ۶هفته و۴روز رفتم تشکیل شده بود

اگه برای تشکیل قلب میری به نظرم زوده
بذار هشت هفته برو که استرس بیخود نگیری

اگه مطمئن هستی که اینقدی برو

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته هشتم بارداری
مامان پسری تودلی🥬🐣 مامان پسری تودلی🥬🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان نور مامان نور هفته دهم بارداری