مامانا قندم خیلی بالاست؟

تصویر
۱۱ پاسخ

بالاهه

قند دوساعتت بالاست عزیزم حتماپیش ی دکتر غدد برو

ببین نرمالش رو سمت راست نوشته ناشتا خوبه ولی بعد اون بالاس ببری دکترت احتمالا دارو بده بهت

چرا بعضیا میگن ی کوچولو بالاس اره خانم خیلی بالاس و باید دکتر مراجعه کنی خدایی نکرده مشکلی واسه بچه پیش نیاد

ببین قند ناشتا خوبه قند بعدیات بالاست باید ناشتا زیر ۹۵ و باقی زیر ۱۲۰ روز باشه فک میکنم بهت متفورمین بده

نگزان نباش بری دکتر مراعت و رژیم غذایی بهت میده.قرص متفورمینم تجویز میکنه

بله بالاس مراعات کن انسولین نشی خدایی نکرده

یکم قند بعداز ناشتا زیاده عزیزم

نه عزیزم فقط یکم قند بعداز ناشتات بالاست

اره حتما برو دکتر غدد

یه کوچولو بالاعه🤏🏻

سوال های مرتبط

مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی