مامانا قندم بالاست؟🥲
چی بخورم کم بشه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

شیرینیجات و کربوهیدرات نخور، گریپ فروت بخورررر

کدو سبز

من ۲۰ روز پیش دادم ناشتام ۹۷ بود
۲۰ روز رعایت کردم باز آزمایش دادم شد ۸۲

گلم باید بگی چی نخورم که قندم کم بشه 😁😁😁 چرا دوست داریم همه مشکلات رو با خوردن حل کنیم!
شیرینیجات کلا حذف کن ، برنج و ماکارونی و نان رو به حداقل برسون ولی کامل حذف نکن
آبمیوه های مصنوعی، تنقلات و کمپوت ها، بیسکویت و پفک و کیک اینا قندشون خیلی بالاست
بعضی میوه ها قند بالایی دارند
پرخوری نکن وعده های غذاییتو با گوشت و سبزیجات تکمیل کن
سیب و کیوی قند پایینی دارند هر روز استفاده کن

قند و کربوهیدرات مصرف نکن، پیاده روی و نرمش و فعالیتم داشته باش.

قند و شکر و شکلات و اینارو حذف کن

لب مرزه واسه من ۹۴ و ۱۴۰ بود
دکتر گفت رعایت کن شیرینی نخور یه ماه دیگ دوباره ازمایش بده

من قندم بالابوده زده اب دورجنین زیادکرده حالادوتادردسرشده هم اب بایدکم بشه هم قندبیادپایبن

تخم مرغ سینه مرغ سبزیجات نان سنگک بخور برنج کم بخور . شیرینی جات موز نوشابه ممنوعه منم قند داشتم ولی مراعات کردم قند کم تر شد

باید خیلی چیزا رو نخوری😁
شیرینیجات و حذف کن،نون و برنج و کم کن،پروتئین بیشتر مصرف کن،میوه روزی دو تا نهایتا سه واحد! کنارش خیار یا بادوم درختی بخور

بله گلم یکم بالاست شیرینیجات مصنوعیو کم کن ورزش سبک انجام بده

سوال های مرتبط

ariyan ariyan قصد بارداری
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی