قندم بالاست چی بخورم کم بشه

۶ پاسخ

عزیزم بر منم قندم ۹۶بود
بعد خداروشک اومد ب۸۷تو چن وخ
ی مدت شیرینی جاتو حذف کن یا اگ نمتونی خیلی کم کن
برنج و ماکارانی زیاد نخور مخصوصن شبا
عدسی بخور خوبه
نون سنگکم خوبه

چند بود ؟؟

بامیه

مث من نوشابه زیاد میخوری؟

حتما بخاطر بارداری هر چیزی نمیشه بخوری .یا به دکترت بگو یا سرچ کن

نون سنگک خیار و گوجه کدو ماست
مصرف کم برنجو ماکارونی و نون لواش و سیب زمینی

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد