چند هفته بود ک کوتاه شده بود !؟.؟
من ی مقدار کوتاه شده بود، حدود ی ماه تقریبا استراحت مطلق بودم ، خدا را شکر کوتاه تر نشد و سرکلاژ نکردم
چیز سنگین بلند نکن، رابطه جنسی نداشته باش،طولانی مدت نشین، خیلی روی پا نایست، از پله بالا و پایین نرو
این حرکت را هم انجام میدادم
من تا ۲۱هفتگی رفتم دکتر طول د آنه رحمم تغییر نکرد و سر پسرم تو بیست و سه هفتگی کوتاه شده بود شد بیست و سه تو بیست و هشت هفتگی شد هجده الان بیست و یک هفتگی ک رفتم تغییر نکرد دیگه نرفتم واسه چکاب گفتم خودم درد خودمو میدونم الان بیست و هفت هفته هستم ناهار درست میکنم واسه دو وقت ظرف کم کثیف میکنم ک تند بشورم زیاد نمی ایستم سر پا لباس ها هم لباس شویی جارو هم نزدم اصلا خودم تو این پنج شیش هفته بیشتر مواقع دراز کشیدم فقط پا سفره میشینم و میشینم ب پسرم غذا بدمهمین
من و اخر ۴ ماهکی سر کلاژ شدم
من و سرکلاژ شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.