هنوز شکم ندارم🫡😂🍓
....
اینو دوس دارم...
بعد به دنیا اومد تو بغلم هم دقیقا اینجا عکس گرفتم گذاشتم عکسارو کنار هم خیلی قشنگ شد
زیاد گرفتم تقریبا هفته ب هفته ولی ک شیک و پیک نیستن عادی جهت اینکه سایز شکممو ببینم
من شکمی ندارم ک عکس بگیرم شبیه روزاییه ک ادم ابگوشت میخوره فقط یکم نفخ میکنه😂
من اطراف خونمون خیلی سرسبزه هروقت میرم بیرون پیش بینی عکسمیکنم که یادگاربمونه مثلا این هفته پیش بود
😃😃😃😃منو پسرم
منم هیچی
هیچی نگرفتم
منی که هیچی نگرفتم
چ خوشگلهههه🥺🥹❤️
تاپیکام ببین گلم😍🧚🏼♀️
ماشاالله شکمت بزرگه من تو ۷ ماه هنوز شکم ندارم
من هنوز هیچی نگرفتم 😐🥲🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.