خانما عکس بارداری تو خونه چی گرفتین پایین بزارین ایده بگیرم 😍

تصویر
۱۴ پاسخ

هنوز شکم ندارم🫡😂🍓

تصویر

....

تصویر

اینو دوس دارم...
بعد به دنیا اومد تو بغلم هم دقیقا اینجا عکس گرفتم گذاشتم عکسارو کنار هم خیلی قشنگ شد

تصویر

زیاد گرفتم تقریبا هفته ب هفته ولی ک شیک و پیک نیستن عادی جهت اینکه سایز شکممو ببینم

من شکمی ندارم ک عکس بگیرم شبیه روزاییه ک ادم ابگوشت میخوره فقط یکم نفخ میکنه😂

من اطراف خونمون خیلی سرسبزه هروقت میرم بیرون پیش بینی عکس‌میکنم که یادگاربمونه مثلا این هفته پیش بود

تصویر

😃😃😃😃منو پسرم

تصویر

منم هیچی

هیچی نگرفتم

منی که هیچی نگرفتم

چ خوشگلهههه🥺🥹❤️

تاپیکام ببین گلم😍🧚🏼‍♀️

ماشاالله شکمت بزرگه من تو ۷ ماه هنوز شکم ندارم

من هنوز هیچی نگرفتم 😐🥲🤧

سوال های مرتبط