۷ پاسخ

من احتمالا ٢٧-٢٨هفته برم تا سنگين نشدم و ورم نكردم😬

۳۳هفته گرفتم

من بچه اولم ۸ ماهم بود گرفتم

هنوز نگرفتم برج ۳میگیرم

لباس از کجا گیر بیاریم

جنسیت دوقلو هاتون چیه

هنوز که من درست حسابی شکم ندارم خیلی کوچولوعه با اینکه دوقلو دارم

سوال های مرتبط