والا دختر من هیچ کدوم این کارا را نمیکنه...
فقط سینه خیز میره و جیغ میزنه کنارش بشینم
گاهی هم ددددد میگه
نه دست میزنه و نه بای بای میکنه.
میشینه ، سینه خیز میره، دست میزنه، دست میده با آدم ، دده، بابا میگه، از وسایل میگیره بلند میشع
من پسرم میشینه چهار دستور پا میکنه از هر وسیله ای میگیره بلند میشع تو روروئک ک میزارم راه میره سر سری میکنه دست میزنه خجالت میکشه
موش میکنه
چهار دست و پا،نشستنی با ک ون عقب عقب میپره😂دست میده،نانای میکنه،دست و بشکن میزنه،بوس میکنه،از همه چی میگیره بالا میره،پایه مبلم شکسته ارتقاعش کمه،امروز دیدم رفته بالا مبل اون بالا واستاده،یک لحظه دیر کرده بودم نابود شده بود
خودشو به عقب میندازه وقتی هیجانی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.