سلام خانوما ازین شربت میشه دوران بارداری خورد؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم مامان شدنت مبارک
اگه رژیم هوش و زیبایی جنین خواستی به کانال ایتام سربزن👇👇👇👇

یک عالمه رضایت داخل کانال هست


@nininazanin

https://eitaa.com/nininazanin

عزیزم شربت آدی ژل ساده فقط میتونی بخوری...
آدی ژل اس تو سه ماه اول رحمتو شل میکنه

نه گلم تا حداقل ۳ ماه اول بارداری جز ویتامین دی و اسید فولیک هیچ دارویی نمیشه خورد حتی اگه سرماخورده باشی سرماخوردگی هم نمیتونی بخوری برای بعد ۳ ماه اول هم باید با پزشک مشورت کنی به هیج عنوان جز اون دوتا قرص نمیشه خورد چون کوچیک ترین چیزی ریسک روی جون بچس

سایمیتیکون نباید داشته باشه

زیادیش خوب نیست

سلام خانومی .من دکترم اینو برام داد برای یبوست

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عروسکم🩷 مامان عروسکم🩷 هفته چهلم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم❤️ مامان تو دلیم❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته سیزدهم بارداری