سلام عزیزم مامان شدنت مبارک
اگه رژیم هوش و زیبایی جنین خواستی به کانال ایتام سربزن👇👇👇👇
یک عالمه رضایت داخل کانال هست
@nininazanin
https://eitaa.com/nininazanin
عزیزم شربت آدی ژل ساده فقط میتونی بخوری...
آدی ژل اس تو سه ماه اول رحمتو شل میکنه
نه گلم تا حداقل ۳ ماه اول بارداری جز ویتامین دی و اسید فولیک هیچ دارویی نمیشه خورد حتی اگه سرماخورده باشی سرماخوردگی هم نمیتونی بخوری برای بعد ۳ ماه اول هم باید با پزشک مشورت کنی به هیج عنوان جز اون دوتا قرص نمیشه خورد چون کوچیک ترین چیزی ریسک روی جون بچس
سایمیتیکون نباید داشته باشه
زیادیش خوب نیست
سلام خانومی .من دکترم اینو برام داد برای یبوست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.