۵ پاسخ

مسلماً با نظر دکتر پسر من رفلاکس داره ولی دکتر گفت از بعد شش ماهگی شروع کن
اگه دکتر قبول داری با نظرش پیش برو

اکه مشکلی نداره بهتره از بعد واکسن ۶ماهگی شرو کنی

بنظر من ۴ماهگی کاملا اوکیه برای شروع چون بچه به دندون درآوردن بیفته کلی وزنش کم میشه

من از آخراے ماہ پنجم شروع کردم۔با فرنے و پورہ ے میووہ۔۔۔
چون با تست حساسیت باید پیش مےرفتم۔۔۔
با نظر و مشورت دکترش⚘️

اگه مشکلی نداره و رشدش خوبه حداقل تا ۵ماه و ۲۰ روز صبر کن

سوال های مرتبط