۱۰ پاسخ

تو یکماه یک کیلو رو حدودا باید اضاف کرده باشه نگران نباش
اینجا دکتر من از ۳۶ هفته نامه عملو میده دیگه

بنظرم ۲٫۷۰۰

اره دیگ میده بهت

منم وزن نینی باتو بود تقریبا ۳۵ هفته کامل رفتم ۲۴۰۰ بود

آره نامه عملتم میزنه واست
بسلامتی انشاءالله

دخترم ۲۸هفته ۱۲۰۰ بود
۳۸هفته سزارین شدم وزن ۲۶۰۰ و قد ۴۶شده بود

واسچی مخای سزارین بشی

اره اگ سز هستی باید بده
۲و نیم

اره دیگ‌باید بده
۲۵۰۰بنظرم

چند هفته سونو دادی ۱۶۵۰ ؟ صدکت چند بود؟
بخاطر وزن میخوای سزارین شی ؟

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی