۸ پاسخ

ارباباهرچی میخورم از اول

میخورم ولی خودم درست میکنم

بله می‌خورم

من خودم پیتزا و فلافل و سوسیس و کباب لقمه وهمبر درست میکنم میخورم به این بازاریا اعتماد ندارم

شما دیگه الان میتونی بخوری. ولی زیاد نه مثلا ماهی یکی دو بار

ماهی یه بار شاید

نه چون سیر داره و شیر رو بد بو و بد طعم میکنه و نمیگیره سینه رو

ایده ماه‌گرد کانال روبیکا حتما عوض بشین به کارتون میاد @qwer1no

سوال های مرتبط