مامانا چیکار کنم از الان که دهانه رحمم نرم بشه؟؟؟

۴ پاسخ

منم ورزش و پیاده روی رو روز در میون انجام میدم انشالله ۳۶ رو تموم کنم بعد هر روز میرم دیگه

گلم منم ۳۶ هفته هستم چون سزارین هستم فقط شب تا شب پیاده روی دارم در حد ۲۰ دقیقه که ورم نکنم این هفته ها اخر

من فقط ورزش و‌پیاده روی از کم شروع کردم و خیلی تحرک‌داشتم نه شیاف گل مغربی استفاده‌کردم‌نه چیزی خیلی تو‌زایمان سریع فول شدم و بدون بخیه زایمان کردم

فقط ورزش کنید با احتیاط چون ۳۶ هفته اید

سوال های مرتبط

مامان بانو مامان بانو ۸ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی