۹ پاسخ

منم همینجوری شدم خیلی دل نازک شدم اگر توی خونه تنها بمونم که حتما باید گریه کنم
خیلی دلم برای پدرم و مادرم تنگ شده
فقط میخام یکبار دیگه ببینمشون و باهاشون حرف بزنم

من زایمان کردم همش دلم میخواد گریه کنم ولی وقت نمیکنم بخدا تا میام گریه کنم یه کیش باید یا آروم کنم یا غذا بذم

آه منم همینطور ولی حوصله هیچکی ندارم

من کلا همینجوری بودم تا میومدم حرف بزنم گریه میکردم دیگه چند ساله ن باکسی دعوام شده ن کسی فهمیده من ناراحت شدم فقط ریختم تو خودم

عزیزم منم گاهی اینطور میشم. به خاطر هورمونای بارداریه . تحمل کن دیگه آخراشه

بخاطر هورموناست
منم خیلی عصبی و زود رنج شدم

منم حال شمارو دارم.. همیشه اشکم دم مشکمه، حالم از خود احساساتیم بد میشه

عزیزم پدرتون کجاس

الهی مگه پدرتون کجاس

سوال های مرتبط