۸ پاسخ

دوقلو بودم در حدی تنگی نفس داشتم دکتر فرستادم متخصص قلب اکو و نوار قلب گرفتم و نامه که سالمم

من دوقلوام نفس تنگی زیاد دارم

دکتر گفت به من اگه تنگی نفست از استرس باشه مشکلی نیس ولی اگه نیس باید حتما بری دکتر قلب مشکل قلبی پیدا نکرده باشی بهرحال یه نوار قلب بده مشکلی نبود که خداروشکر بود راه چاره کنی

من که ی قلو هستم دوتا بالشت میزارم با ی بالشت خفه میشم

عزیزم منم همدانم کدام دکتر میری؟؟من علیمحمدی میرم دوقلوام.منم تنگی نفس وتپش قلب شدید داشتم.رفتم بیمارستان فرشچیان قلب نوار واکو گرفتن همه چی خوب بود.فهمیدم بعدغذاخوردن اینجوری میشدم.الان غذا میخورم کم کم.روش اصلا آب نمیخورم بهترشدم

من چند روز زیاد میشه بعدش اوکی میشه
ولی دکترم گفت تنگی نفس داشته باشی باید بری دکتر قلب

عزیزم چجوری 3 قلو باردار شدین ببخشین میپرسم

من دوقلو دارم تنگی نفس دارم

سوال های مرتبط