راستی سیسمونی رو خودتون میخرید یا خونوادتون؟

۱۶ پاسخ

ما خودمون می‌خریم نذاشتم خانوادم بخرن والله الان هرکسی شکم خودشو پرکنه کافیه اونا چه گناهی دارن اخه

من گیرم رسم باشه چرا باید یه دختر اجازه بده پدرومادرش باسختی فراوان سیسمونی بخرن؟؟؟ ینی این بچه فقط نوه ی پدرومادرشن؟؟؟ مادرشوهروپدرشوهر سیب زمینی ان این وسط؟؟؟قراره فقط بیان و قربون صدقه ی بچه برن چارتاعیبم روی وسیله ها بذارن؟؟؟

ما که رسم داریم پدر و مادر میگیرن

خودمون میخریم بچه اولم هم خودمون خریدیم

من هفته ۱۲گفت احتمال زیاد پسر هفته ۱۴رفتم دیگه دقیقا گفت پسره

پدرمادرم

خانواده من باید بخره 😑

باید خودمون بگیریم اما میدونم شوهرم توقع خیلی بالایی داره اگه خانوادم نگیرن فقط تیکه رو دلم میندازه تا اخر عمر ولم نمیکنه
تو این گرونی در توانشون نیست خیلی غصه میخورم یواشکی گریه میکنم

من که نمی‌ذارم مامانم یه پوشک بخره .همه ش وظیفه خودم و شوهرمه

خودمون میخریم...ولی گویا خونواده خودم و همسرم هم میخان بخرن خلاصه گفتم هر چی میخان بخرن قبلش بگن ما نخریم یا دوتا خونواده یچی نخرن

خودمون عزیزم خودمون خواستیم بچه دار بشیم مادر پدرا وظیفه آیی ندارن اگه بدن هم لطف کردن دستشون درد نکنه❤️😁

خودمون. البته خانواده هم گفتن یه مبلغی میدن خودمون خرید کنیم باهاش من قبول نکردم ولی خب اونا کار خودشونو میکنن فکر کنم😁

خوانواده

خانوادم خریدن هرچی ام کم بود خودمون گرفتیم

مامانم پول داد گفت هر چی میخوای باهاش بخر

متاسفانه رسم مادر پدر بخرن بچه اولو

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐣🍼. مامان فسقلی🐣🍼. هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرشته من مامان فرشته من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵آقا نی نی🩵 مامان 🩵آقا نی نی🩵 روزهای ابتدایی تولد