بچه ها شما پستونک میخرید؟
راستی یا چپی؟؟ کدوم؟😍😍

تصویر
۱۸ پاسخ

نه من نمیگیرم
خوشم نمیاد پستونک بدم
چون خودم‌و داداشمم پستونک و شیشه شیرو نگرفتیم بچه بودیم😂

من گرفتم عزیزم ولی خب دوتاش نازن من بیشتر برام مهم بود فیلیپس اونت باشه هر رنگی بود فرقی برام نمیکرد

طوسی خوشگلتره

من اونت گرفتم

طوسی

همه بچه ها پستونک نمیگیرن و نیاز به پستونک ندارن. من یه پستونک فانتزی دیدم طرح سیبیل بود 😂 اونو گرفتم برای عکس و اینا
اگه دیدم نیاز داره همون موقع یکی متناسب با فکش براش میگیرم

توسی

من برای پسرم ۶ تا پستونک همه مارک گرفتم و اصلا پستونک نگرفت

چپ خوشگله 😍

من مامانم برام نذر کرده گرفته با شیشه شیر 😢🥺😃

طوسیه

چپ ☺️پسره نی نی یا دختر؟

چپ قشنگتره

چپ قشنگتره به نظرم 🥰

چپی خوبه

چپی😍

سمت چپ

من یدونه گرفتم
چپی 😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان ناناس مامان ناناس هفته پانزدهم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری