۶ پاسخ

من سر پسرم شیر خودمو دادم ولی سینه هام خیلی بد فرم و زشت شد
سر این یکی میخام شیر خشک بدم

من هر دو رو میخوام بدم آدم بعضی وقتا یه جاهایی هست نمیشه سینه در بیاری دهن بچه بذاری که بچه باید عادت داشته باشه

قطعا شیر مادر خوبه
قدرت خداوند در این هست که بچه ها با شیر مادر بدنشون ایمن میشه
حتی بهونه اینکه شیر ندارم هم منتفیه چون با مکیدن بچه شیر زیاد میشه
البته یه سری مادر ها شیرشون برای سیر شدن بچه کافی نیست و مجبورن کنارش شیرخشک هم بدن 🌱

من شیرخودمو دادم راضیم

سلام مامانای مهربون
من تو باسلام غرفه دارم اسمش کیکو شاپ هست، مثلا قیمت این ست 19 تکه 1700
میتونید تو روبیکا هم بهم پیام بدین اینم آیدیم ، در خدمتم
‌@kiko149

تصویر

من شیر خودمو می دم الانم که باردارم بازم میدم
شیر مادر خوبه برا بچه

سوال های مرتبط

مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری