من به پسرم نان میدم از اول الان یک سال و چند ماهشه کلا شیرخشک خوبیع
ببلاک و اپتامیل خوبن
نان و میگن سنگینه ببلاک ی کوچولو تلخه گیگوز شیرین تره نسبت ب بقیه بچه هایی ک بدخوری میکنن خوبه
ولی من تو داروخونم همش پرفروشه😂😂یعنی نمیشه گفت ی مارک و بیشتر ازبقیه میبرن یبار باید امتحان کنی ولی من میگم ببلاک و بگیر
معمولا نان
من همچنان موندم برای گرفتن بچه از شیر خودم چه شیری شروع کنم کم کم
نمیدونم شیر گاو شروع کنم زیر یکساله
یا شیرخشک
گیگوز شنیدم زیاد خوب نیست
نان سنگینه ببلاک خوبه
نان..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.