۱۳ پاسخ

ما هرروز دعوا میکنیم و چ حق با من باسه چ نباشه دست پیش میگیره پس نیافته
به‌شمار میگم خدا ازت نگذره
وخیلی طول میکشه تا دوست بشیم 😔
واقعا اونجوری که میخواستم زندگی نکردم جونیمو و زندگیم همینجوری رفت

تنها کسی که باهاش هیچوقت دعوا نمیکنم همسرمه مشکلی باشه حرف میزنیم حل میشه(حتی بزرگترین هاش)
خیلی چیزا با حرف زدن حل میشه به شرطی که دو طرف لجبازی نکنن و منطقی باشن

ما زیاد دعوا نمیکنیم
ولی اگه هم کنیم تا یک هفته یا بیشتر قهریم باهم

تاحالا دعوا ب اون صورت ی بار دم عروسی سر رقص و مراسم دعوامون شد دیگه نداشتم خداروشکر در حد بحث ک یساعت بعد آشتی بودیم😄

6ماهه دعوا نکردیم😂

اهل بحث و دعوا نیسیم همسرم الحمدالله ادم ارومیه تاحالا دوباردعوا کردیم اونم سربقیه بودخودمون مشکلی نداریم خداروشکر

ما بیشتر قهر میکنیم تا دعوا هردو خیلی مغروریم پیش قدم نمیشیم بعد از چند روز اون میاد اشتی ولی خیلی خوبه که زنو شوهر دعوا میکنن زود اشتی میکنن اینجوری اون مشکل راحتر حل میشه تا هی کشش بدی

دعوا میکنیم همون ثانیه اشتی میکنیم😂

ما دعوا میکنیم ، بعد من سکوت میکنم بعد ۱۰ دقیقه میاد منت کشی ولی تاحالا قهر نکردیم 🤣😅🥰

تا دعوا چی باشه ما یکسره تو سر و کله هم میزنیم ولی نه به قهر و ناراحتی آخرین دعوای جدی ما فک کنم ی سال پیش دقیقا همین موقع ها بود😂😂😂

هر روز 😂😂😂😂🤦🏼‍♀️
ببین معمولا ماهی یکی دوبار یا حتی سه بار دعوامون میشه . ولی تقریبا بیشتر از دوست روز نیس
اولا همیشه من آشتی میکردم
حتی اگر همسرم. مقصر بود
چون دوست نداشتم بینمون خاطره بد زیاد بشه
ولی بعد یه مدت دیدم عادت کرده . قبول نمی‌کرد مقصر بوده طلب کار بود
تازه گاها به من محل نمی‌داد و منم میرفتم پیش قدم بشم برای آشتی باز چس میکرد 😂😂
الان فقط اون میاد
مرداد بنظر من لیاقت خوبی کردن ندارن
الان اگر یه ماه هم قهر کنیم من دیگ نمی‌رم سمتش
الان چون فهمیده من نمی‌رم . دعوامون که میشه زیر ۲۴ساعت میاد سراغم 😁

بستگی داره هفته ای به بار بحث شاایددد داشته باشیم پرروعه یا فراموشکار علت دعوامون همیناس

هیچ وقت دعوامون نمیشه
فقط حرفمونومیزنیم مقصر باشه قبول میکنه عذرخواهی می‌کنه قبول نکنه قهر میکنم 😂🤦🏻‍♀️ مجبورهههههههه عذرخواهی کنه
مقصر باشم قبول میکنم عذرخواهی میکنم قبولم نکنم قهر میکنه بازم مجبورم عذرخواهی کنم🤦🏻‍♀️😂

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری