بچه ها شما هم اوایل بارداری پرخاشگرید و با همه دعوا میکنید؟

۹ پاسخ

من خب خواستم سر شوهرم رو ببرم 😅😅😅

سرقبلیا اره این یکیو مهربونم شده بودم

ن‌ اینقد خسته و کسل بودم ب همه میگفتی اره حق باتوعه😂😂😂

من دلنازک شدم و زود گریه میکنم

بلههههه🥲

من خیلی صبور شدم

من هنوز هم بعضی موقع ها عصبیم

حوصلم و صبرم خیلی کم شده🥲🫠

نه من خیلی مهربون شدمه😐

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری