۶ پاسخ

منم چقد فوبیادارم ک بیرون میرم نترکه کیسه ابم یاتوخواب رو تشک چیزی نریزه چقد حس بدیه

کیسه ابت هس گلم برو زایشگا

کیسه ابته برو زایشگاه

پد بزار چند بار سرفه کن اگه بازم خیس شد کیسه ابه

برو بیمارستان دختر کیسه ابت پاره شدع زایمان شروع شدع

برو زایشگاه بیمارستان چک کنن خیالت راحت شه

سوال های مرتبط