سلام خانما اوایل بارداری چه موادغذایی و مکمل دارویی خوبه؟

۴ پاسخ

بجز ویتامین دی و فولیک اسید یه قرصم هست پری ناتال. البته من نمیخورم ولی دیدم میخورن

گردو بادام شیرین انجیر در حد معمول ،شیر ، گوشت ،عدس

فولیک اسیدو ویتامین د و ویتانین ب ۱۲ همراه با فولات بری دکتر خودش اینارو بهت میده

ویتامین دی اسید فولیک
گردو بادام و خرما بخور فعلا سبزیجات میوه جات پروتئین خصوصا هر صبح یا در میان تخم مرغ شیر و ماست کم چرب
مکمل نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان خدایا شکــرت❤ مامان خدایا شکــرت❤ هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیکا خانم مامان نیکا خانم هفته هفدهم بارداری
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی